چه زمانی باید بیمار Fialure کلیه به دیالیز و چگونه به اجتناب از این
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه زمانی باید بیمار Fialure کلیه به دیالیز و چگونه به اجتناب از این

چه زمانی باید بیمار نارسایی کلیه را به دیالیز و چگونگی اجتناب از آن؟ به طور کلی، دیالیز به درمان مرحله بیماری کلیه، که به عنوان ارومیه شناخته می شود. اما ممکن است زودتر یا دیرتر از این مرحله با توجه به لزوم استفاده شود. بعد، اجازه دهید ما بعضی از جزئیات راجع به مراحل دیالیز و راه اجتناب از آن را ببینید.
همانطور که در بالا، به طور کلی اشاره شد، پس از مردم به پایان مرحله بیماری کلیوی سقوط (creastinine سطح بالا به 8.0) آنها نیاز به گرفتن دیالیز، اما افراد مختلف در شرایط متفاوت است. بنابراین، هنگامی که تصمیم گیری، ما باید تمام عوامل را در آن در نظر بگیرند. برای افراد مبتلا به سطح کراتینین کمتر (کم تر از 8.0) اما علائم جدی، آنها ممکن است نیاز به دیالیز قبل از آن، پس از آن او / او ممکن است یک زندگی بهتر داشته باشد. با این حال، برای مردم با سطح کراتینین بالاتر (بالا که 8.0) اما بدون علائم واضح، ممکن است که بار مصرف دیالیز به تعویق بیندازند. اگر شما می خواهید بدانید چه زمانی باید دیالیز شما را، شما می توانید اطلاعات دقیق خود را از طریق ایمیل برای ما ارسال، پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. همه اطلاعاتی که ما تامین آزاد است.
چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟
زودتر شما می توانید بیماری خود را کنترل کنید، بیشتر از نرخ شما می توانید برای جلوگیری از دیالیز. در یک کلام، نکته کلیدی برای جلوگیری از دیالیز است برای دریافت درمان مناسب به موقع.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر ترین برای درمان بیماری کلیه است، می تواند کمک به مردم برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه از طریق بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت.
اگر نه یا سوالی دارید دیگر در مورد دیالیز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: